Webshop szolgáltatás igénybevétele tárgyában
Hatályos: 2020.05.01. napjától*
- Általános rendelkezések
A Szolgáltató adatai
A Szolgáltató neve: PlaNET Győr Kft.
Székhelye és postai címe: 9026 Győr, Körtöltés u. 11/A.
Fióktelep: 9500 Celldömölk, Árvalányhaj u.5.
Fióktelep: 9500 Celldömölk, Ság hegy 4242 hrsz.
Nyilvántartó Hatóság: Győri Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszáma: 08 09 005445
Adószáma: 11406383 0 08
E-mail címe: sales@deneshegybirtok.hu
Honlapjának címe: www.deneshegybirtok.hu
Telefon: +36 96 331 015; +36 30 859 0156; +36 30 675 8340; +36 30 922 6933
Panaszkezelés esetén elérhetőség:
E-mail címe: panasz@deneshegybirtok.hu
Telefon: +36 96 331 015
*Az ÁSZF utolsó frissítésének és hatálybalépésének dátuma: 2025.01.15.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató, valamint az internetes vásárlást (vagy: Webshop szolgáltatás) igénybe vevő természetes személy vagy jogi személy (továbbiakban: Vevő) között, a szolgáltató által előállított és forgalmazott termékek (szőlőbor) és szolgáltatások (pl. belépőjegyek) megvásárlására vonatkozó feltételeket.
Vevő a Webshop szolgáltatás igénybevétele esetén köteles a jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadni.
Vevő a rendelés megküldésével fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vevő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, valamint az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárult.
A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a Vevő által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyet a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig őriz. A Vevő által begépelt adatok, a termékre a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció banki visszaigazolása, illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést.
A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre. Amennyiben a Szolgáltató angol nyelvű tájékoztatót is alkalmaz a web oldalán, a Felek közötti jogviszonyra a magyar nyelvű szabályok az irányadóak.
- A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 11.§-szerinti, a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás
A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt az alábbi adatokról:
- A Szolgáltatás, azaz a termékek és azok részletes leírása megtalálhatók a deneshegybirtok.hu oldalon.
- A Szolgáltató neve az I. pontban található
- A vállalkozás székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címe az I. pontban található.
- A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. pontban megjelölt székhely. A fogyasztó panaszait a Szolgáltató I. pontban megjelölt panaszkezelésre szolgáló elérhetőségein megteheti.
- A szerződés szerinti termékért, szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás teljes összegét a vásárlási felület „kosár” oldala tartalmazza. Az itt feltüntetett árakon és a szállítási díjon felül a fogyasztónak további költsége nem merülhet fel.
- A teljesítés feltételei, mint (i) rendelés menete, (ii) vételár és fizetés (számlázás szabályai), (iii) fuvarozás és a szállítási határidő (iv) panaszkezelés
- A rendelés menete:
A Webshopban a kiválasztott terméket a Vevő a Webshop kosarában állíthatja össze. A kosár tartalmának megrendeléséhez a Vevőnek meg kell adnia személyes adatait az alábbiak szerint:
személyes átvétel esetén:
- Név
- E-mail cím
- Telefonszám
csomagterminálban vagy házhozszállítás esetén:
- Név
- E-mail cím
- Telefonszám
- Foxpost csomagterminál megnevezése
- Házhoz szállítási cím
A Vevő további opcionális megjegyzést fűzhet a megrendeléshez, illetve megadhatja az alábbi számlázási adatokat is:
- Név
- Cég neve
- Adószám
- Székhely
A Szolgáltatót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semmilyen felelősség nem terheli
A fenti kötelező adatok megadásával, valamint az ÁSZF elfogadásával és a megrendelés véglegesítésével a Vevő kijelenti, hogy cselekvőképes nagykorú állampolgár, valamint a jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadja.
A megrendelést a Szolgáltató a Webshopban regisztrált és nem regisztrált Vevőtől is elfogad, azonban csak abban az esetben, ha a Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi, az azonosításához kötelezően szükséges adatmezőt maradéktalanul kitölti.
A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja a Vevő által megadott e-mail-címre. Ez a beérkezési visszaigazolás nem minősül a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a Vevőnek, hogy rendelését az elektronikus rendszer regisztrálta és továbbította a Szolgáltató illetékes munkatársa felé.
Szolgáltató a megrendelés rögzítéséről és a szállítás várható időpontjáról 48 órán belül e-mailben küld tájékoztatást (Visszaigazolás). A rendelés ezen Visszaigazolással válik véglegessé, azaz a Szolgáltató ezen Visszaigazolással – és a fizetési módtól függően a vételárnak a Vevő általi megfizetésével – válik kötelezetté a Termék leszállítására.
- Vételár, fizetési módok:
A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve. A termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A Webshopban megrendelhető termékek mellett feltüntetett árak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webshopban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és visszaigazolt termék árát nem érinti.
Szolgáltató a következő fizetési módokat alkalmazza:
- online (bankkártyás) fizetés
- utánvéttel a csomag átvételekor
- előre utalással a szolgáltató bankszámlájára a következők szerint:
Jogosult: PlaNET Győr Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.,
Számlaszáma: MKB Bank Zrt. HU96 10300002-10406967-49020013
Ebben az esetben a Vevő köteles az utalás megjegyzés rovatában feltüntetni a megrendelés azonosítóját is, amelyet a visszaigazoló e-mail-ben kap kézhez.
A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az online fizetés szabályai:
A bankkártyák vonatkozásában a bankkártyát kibocsátó pénzügyi szolgáltató határozza meg, hogy lehetővé teszi-e az adott bankkártya online fizetésre történő használatát. Az online fizetés elsődleges feltétele, hogy a Vevő fizetésre használni kívánt kártyáját a kártyakibocsátó pénzintézet online fizetési célra is alkalmas kártyaként bocsássa ki, továbbá, hogy a kártya érvényességi ideje fizetés teljesítésekor még ne járjon le. Jelen bekezdésben rögzített feltételek teljeülését az online fizetést megelőzően a kártya elfogadási szolgáltató ellenőrzi és elutasítja azt a kártyát, amely a feltételeknek nem felel meg.
A bankkártyával történő fizetéshez a Vevőnek a kártyabirtokos nevét, bankkártya számát, a bankkártya lejárati dátumát és a bankkártya hátoldalán található CVC kódot kell megadnia.
A Vevő Apple Pay vagy Google Pay applikációval is fizethet akként hogy, a fizetésnél Apple Pay vagy Google Pay-re kattint és megerősíti a fizetést. A Vevő Apple Pay vagy Google Pay használatával Apple Pay vagy Google Pay applikációval tárolt bankkártyájával teljesíti a fizetést.
A Szolgáltató az online fizetés vonatkozásában külön díjat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget nem számít fel, illetve nem állapít meg.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a biztonságos fizetés teljesítése érdekében a Vevő által megadott adatokat a Szolgáltaltató a tranzakció lebonyolítása előtt, alatt és után nem tárolja, ezen adatokat a bankkártya elfogadó kezeli, melyre annak adatvédelmi rendelkezései irányadóak.
A vásárlás és a bankkártya elfogadó rendszerén keresztül történő online fizetés két, teljesen elkülönített rendszerben történik. A Vevő a regisztrációt, a Termék kiválasztását, a megrendelés feladását a Szolgáltató https://deneshegybirtok.hu/index.php/webshop weboldalán teszi meg, az online fizetési tranzakció lebonyolítása a bankkártya elfogadó által biztosított biztonságos weboldalon történik meg. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem szerez tudomást a Vevő fizető eszköz információiról.
A bankkártya elfogadást nyújtó szolgáltató rendszerén keresztül történő online fizetőfelületre történő átirányítással egyidejűleg a Szolgáltató a megrendelés azonosítóját és a megrendelés összegét adja át adatfeldolgozásra.
Fizetés lépései:
1.A Vevő a Szolgáltató www.deneshegybirtok.hu weboldalán a webshop menüpontra kattintva választja ki a Terméket vagy Szolgáltatást, és rögzíti a megrendelést, mely ellenértékét online fizetéssel kívánja kiegyenlíteni.
2.Ezt követően a Szolgáltató weboldaláról Vevő átirányításra kerül a kártyaelfogadó biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a fizetőeszköz adatait szükséges kitöltenie.
3.A fizetőeszköz adatainak megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
- A fizetést követően a Vevő visszairányításra kerül a Szolgáltató weboldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. Amennyiben a Vevő nem kerül visszairányításra a Szolgáltató weboldalára, vagy a Vevő bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a Szolgáltató weboldalára a fizetés sikertelennek minősül.
- b) A Vevő a megrendelt Termék ellenértékét a szállításkor a futárszolgálatnak egyenlítheti ki.
- c) A Termék személyes átvétele esetében: A Vevő a Termék ellenértékét a Szolgáltató által kijelölt üzlethelységében/ átvételi ponton vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor készpénzben fizetheti meg.
Készpénzes fizetésre kizárólag magyar forintban (HUF) van lehetőség.
A Szolgáltató a Termék tulajdonjogát a Ptk. 6:216.§ (1) bekezdése alapján a teljes vételár maradéktalan megfizetéséig fenntartja.
A Szolgáltató a Rendezvény helyszínén, előzetesen küldött igény alapján kapacitásától függően korlátozott számban lehetőséget biztosíthat személyes belépőjegy vásárlásra.
Vevő a vásárlásról a Vevő által megadott számlázási email címre automatikusan kiküldött elektronikus számlát kap, külön kérésre papír alapú számlát kap a megrendelt termékhez csomagolva.
Szolgáltató a vásárlásról, valamint a kapcsolódó szolgáltatásokról elektronikus számlát (a továbbiakban: e-számla) bocsát ki.
A Szolgáltató e-számlát a Vevő által megadott adatok alapján, automatikusan, e-számla szolgáltató (weboldal: https://www.billingo.hu) igénybevételével bocsátja ki.
Az elektronikus számlákat az e-számla szolgáltató a saját székhelyén őrzi.
A Vevő a megrendelés elküldésével kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató a vásárlás vonatkozásában e-számlát állít ki a részére, illetve hozzájárul, hogy a számlázáshoz szükséges adatait (név, lakcím/ székhely, nem természetes személyek esetében adószám) továbbítsa az e-számla szolgáltató részére.
Az e-számlát a Szolgáltató e-mailben küldi el a Vevő által megadott email címre.
Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlásáról kizárólag elektronikus úton kap számlát, az e-számla vonatkozásában a Vevő által megadott adatok az e-számla kibocsátását követően utólag nem módosíthatók.
Az e-számla pdf formátumú dokumentum, amely megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa törvény) és az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény előírásainak. Az e-számla pdf dokumentumolvasó szoftverrel (például: Adobe Reader) megtekinthető, kinyomtatható.
- Fuvarozás és a szállítási határidő:
A szállítási költséget utánvétes fizetés esetén az áru átvételével egyidejűleg kell megfizetni, míg banki átutalás és online fizetés esetén a termék díjával egyidejűleg előre.
Általános szállítási határidő (ha a termék készleten van): 3-5 munkanap.
A kiszállítási díjat a megrendelés pillanatában a kosár tartalmazza. Amennyiben a vásárlás értéke meghaladja az ingyenes szállítási küszöböt, akkor a szállítás ingyenes. Az aktuális ingyenes küszöb a weboldalon fel van tüntetve.
A Vevő a Termék kisszállításával kapcsolatos díjfizetési kötelezettségét kifejezetten elfogadja.
Belépőjegy (szolgálatás): A megvásárolt Belépőjegy rendelkezésre bocsátása a Vevő által megadott e-mail postafiókba a vásárlást követő 1 órán belül megtörténik. A visszaigazoló e-mail maga a Belépőjegy, amelynek kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti és amelyet a Vevőnek hitelt érdemlő módon igazolnia kell a Rendezvényre történő belépéskor.
A Belépőjegy elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vevőt terheli.
A Vevő az alábbi szállítási módok közül választhat:
Foxpost csomagautomata
Ezen szállítási mód igénybevétele esetén a rendelési folyamat során a Vevő kiválaszthatja, hogy melyik Foxpost csomagautomatát (csomagterminált) szeretné használni a megrendelt termék átvételéhez. A Foxpost csomagterminálok listája a webshopban, illetve itt érhető el: https://foxpost.hu/csomagautomatak
Csomagterminálon keresztüli termék átvétel esetén a Foxpost szállítási időgaranciát nem vállal, a Szolgáltató kizárólag általa a csomag Foxpost automatában történő behelyezés időpontjáért vállal felelősséget. Foxpost csomagterminálon keresztül történő szállítás esetén a szállítás díja függ többek között a csomag súlyától és méretétől.
Foxpost házhoz szállítás
A Webshop felületen a házhoz szállítási igény megjelölése esetén a házhoz szállítási díj (Magyarország területén található cím esetében) kerül felszámításra, melyet a megrendelés végösszege tartalmaz.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ez az összeg egyes esetekben változhat és ezzel kapcsolatban haladéktalanul, de legalább 1 munkanapon belül felveszi Vevővel a kapcsolatot és egyezteti a megrendelt termék Vevő által kért címhelyre szállításának díját és várható időpontját. Vevő a házhoz szállítási díj elfogadásáról külön válasz email-ben nyilatkozik, elfogadó nyilatkozat esetén Vevő megrendelése a Szolgáltató általi kézhezvétel napjával válik érvényessé.
Külföldi kiszállítás esetén Szolgáltató szintén egyedi árat kalkulál, amelyről e-mail-ben tájékoztatja Vevőt. Vevő a házhoz szállítási díj elfogadásáról külön válasz email-ben nyilatkozik, elfogadó nyilatkozat esetén Vevő megrendelése a Szolgáltató általi kézhezvétel napjával válik érvényessé.
Ingyenes átvételi pontok
Vevő a megrendelést személyes átvétel esetén szállítási költség nélkül, a Szolgáltató székhelyén, vagy fióktelepén veheti át előre egyeztetett időpontban.
PlaNET Győr Kft.
Székhely: 9026 Győr, Körtöltés u. 11/A.
Fióktelep: 9500 Celldömölk, Árvalányhaj u.5.
Szolgáltató ezúton ad tájékoztatást a Magyar Posta csomagküldési szolgáltatási árairól:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
- Panaszkezelés:
Panaszt a következő módok valamelyikén lehet megtenni: a Szolgáltató elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma útján, melyek a jelen ÁSZF I. pontjában találhatók. Vevő a Szolgáltatással kapcsolatos panaszát szóban és írásban is megteheti. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, telefonon tett szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül írásban, érdemben megválaszolja és a Vevőnek megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az elutasítást indokolni és a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
Fogyasztónak minősülő Vevő panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint fogyasztóvédelmi hatóságként közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és vármegyei kormányhivatalok, járnak el.
A kormányhivatalok elérhetőségei: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével, teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése.
Fogyasztó az alábbi Békéltető Testületekhez fordulhat:
Békéltető Testület neve | Békéltető Testület székhelye | Békéltető Testület illetékességi területe | Békéltető Testület elérhetőségei |
Budapesti Békéltető Testület | Budapest | Budapest | https://bekeltet.bkik.hu/
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület | Pécs | – Somogy vármegye
– Baranya vármegye – Tolna vármegye |
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422 Elnök: Dr. Gőbölös Réka Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu |
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület | Miskolc | – Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
– Heves vármegye – Nógrád vármegye |
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376. Telefonszáma: (46) 501-090 Elnök: Dr. Tulipán Péter Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu |
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület | Szeged | – Békés vármegye
– Bács-Kiskun vármegye – Csongrád-Csanád vármegye |
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Elnök: Dr. Horváth Péter Károly Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület | Székesfehérvár | – Fejér vármegye
– Komárom-Esztergom vármegye – Veszprém vármegye |
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Elnök: Dr. Csapó Csilla Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület | Győr | – Győr-Moson-Sopron vármegye
– Vas vármegye – Zala vármegye |
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A. Telefonszáma: (96) 520-217 Elnök: Dr. Bagoly Beáta Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület | Debrecen | – Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
– Hajdú-Bihar vármegye – Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye |
Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu |
Pest Vármegyei Békéltető Testület | Budapest | Pest vármegye | Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 Telefonszáma: (1) 792-7881 Elnök: Dr. Nadrai Géza Honlap cím: www.panaszrendezes.hu www.pestmegyeibekelteto.hu E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu |
Amennyiben a Vevő nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
- Elállás joga:
Az ÁSZF szerinti Szolgáltatás igénybevétele esetén a Vevőt megilleti a Kormányrendelet 20.§-a szerinti elállási jog.
Vevő a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.
Az elállási határidő a termék igazolt átvételének napjától kezdődik, a Vevő csak sértetlen terméket jogosult visszaküldeni. Nem gyakorolható az elállási jog olyan termék vonatkozásában, mely a Vevő személyéhez kötött (pl. névre, vagy speciális igények szerint címkézett vagy csomagolt termék), illetve melyet a Vevő kifejezett kérésére állítottak elő.
Amennyiben a Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató székhely címére, vagy e-mail címére.
Vevő jogosult felhasználni a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:
DHB_ELALLASI_NYILATKOZAT_v01.doc
A Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Ha a Vevő eláll a szerződéstől, a Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített ellenszolgáltatást, ideértve a termék árát és annak szállítási költségét. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.
Elállás esetén a Vevő köteles a Terméket az elállási nyilatkozat határidőben történő megküldését követően indokolatlan késedelem nélkül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos elállási határidő letelte előtt elküldi a Terméket.
Elállás esetén a Vevőt terheli a visszaszállítás költsége.
Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát az arra vonatkozó határidő elmulasztása esetén, valamint abban az esetben, ha a termék nem sértetlen (kicsomagolt, megbontott) állapotban van.
Szolgáltatót a következő esetekben illeti meg az elállás joga:
- Vevő az átutalásos fizetési módot választotta, de az átutalás a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül sem érkezik meg a Szolgáltató számlájára.,
- amennyiben a Vevő a személyes átvételt és utánvétes fizetést választotta, azonban a visszaigazolástól számított 20 napon munkanapon belül sem veszi át a terméket
- amennyiben a Vevő a megrendeléskor hibás adatokat közöl és ez miatt nem lehet a terméket részére leszállítani.
A Vevő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdése l) pontja alapján az elállási, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, amennyiben a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól, vagy adott időszak alatt vehető igénybe. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (a Rendezvény elmaradása esetének kivételével).
- A kellékszavatosság és jogszavatosság szabályai:
Vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Kellékszavatosság alapján a Vevő kérhet kicserélést, illetve ha annak teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás visszatérítését. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 15 napon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapos elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.
A Szolgáltató minden munkanap 09:00-17:00 között telefonos és e-mail elérhetőségei útján áll a Vevő rendelkezésére. A vásárolt termék sértetlenségéről annak átadás-átvételekor köteles a Vevő meggyőződni, utólagos reklamációt a Szolgáltat nem fogad el.
Szavatossági felelősség nem érvényesíthető a következő esetekben:
- ha a palackban borkő lerakódás látható,
- ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van,
- ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a Vevő külsérelmi hibára hivatkozik.
Ha a palack kinyitása után ún. “dugóíz” érezhető, vegye fel velünk a kapcsolatot az panasz@deneshegybirtok.hu e-mail címen. „Dugóíz” hiba esete egyedi elbírálás alá esik.
- A Vevő adatai
A Vevőt teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, azon keresztül történő mindennemű vásárlással kapcsolatban. A jelszó tárolásából vagy felhasználónév, jelszó harmadik személy részére történő átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.
A Vevő kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a rendszerben. A Szolgáltató kizárja a felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő károkért.
- Szerzői jogi szabályok
Szolgáltató kijelenti, hogy a www.deneshegybirtok.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, melynek eredményeképp tilos a www.deneshegybirtok.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
A www.deneshegybirtok.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.
Tilos a www.deneshegybirtok.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.deneshegybirtok.hu weboldal vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
A weboldal látogató tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás, azaz szerzői jogsértés esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 100.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.
- Rendezvényre vonatkozó szabályok
A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek. A Vevő a Belépőjegy megvásárlásával kifejezetten hozzájárul, hogy a Rendezvényen róla kép- és hangfelvétel készítsenek, a Rendezvény látogatója a kép- és hangfelvétel készítéséből fakadóan nem támaszthat a Szolgáltató felé semmilyen igényt. Amennyiben a Rendezvény látogatója a kép-, és hangfelvételen nem kíván szerepelni, akkor azt a Rendezvényre történő belépéskor jeleznie kell a Rendezvény szervezőjének.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a Rendezvényről kép-, és hangfelvételt nem készíthet.
- Vegyes és záró rendelkezések
A Szolgáltató jogosult alvállalkozót, adatfeldolgozót igénybe venni, amely közreműködők magatartásáért sajátjaként felel.
A jelen ÁSZF alapján a Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszonyból eredő követelések érvényesítésére a Ptk. 6:22.§(3) bek. alapján hat hónapos elévülési határidő áll a rendelkezésre.
A Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás használatából, igénybevételéből eredően okozott semmilyen közvetett, következményi károkért beleértve, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot, a jó hírnév sérelmét, használati-, adat-, vagy egyéb immateriális veszteségeket. Szolgáltató bizonyított jogellenes károkozása esetén a kártérítési felelősségét a megvásárolt termék értékének erejéig korlátozza.
A Szolgáltatóra nem vonatkozik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.
A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezése során a magyar jog, különösen a Ptk., rendelkezései az irányadóak.