Általános Szerződési Feltételek

HomeÁltalános Szerződési Feltételek

Webshop szolgáltatás igénybevétele tárgyában

Hatályos: 2020.05.01. napjától*

 

  1. Általános rendelkezések

A Szolgáltató adatai

A Szolgáltató neve:                        PlaNET Győr Kft.

Székhelye és postai címe:             9026 Győr, Körtöltés u. 11/A.

Fióktelep:                                         9500 Celldömölk, Árvalányhaj u.5.

Fióktelep:                                         9500 Celldömölk, Ság hegy 4242 hrsz.

Nyilvántartó Hatóság:                   Győri Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszáma:                          08 09 005445

Adószáma:                                       11406383 0 08

E-mail címe:                                    sales@deneshegybirtok.hu

Honlapjának címe:                         www.deneshegybirtok.hu

Telefon:                                            +36 96 331 015; +36 30 859 0156; +36 30 675 8340; +36 30 922 6933

 

Panaszkezelés esetén elérhetőség:

E-mail címe:                            panasz@deneshegybirtok.hu

Telefon:                                   +36 96 331 015

*Az ÁSZF utolsó frissítésének és hatálybalépésének dátuma: 2025.01.15.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató, valamint az internetes vásárlást (vagy: Webshop szolgáltatás) igénybe vevő természetes személy vagy jogi személy (továbbiakban: Vevő) között, a szolgáltató által előállított és forgalmazott termékek (szőlőbor) és szolgáltatások (pl. belépőjegyek) megvásárlására vonatkozó feltételeket.

Vevő a Webshop szolgáltatás igénybevétele esetén köteles a jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadni.

Vevő a rendelés megküldésével fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vevő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, valamint az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint hozzájárult.

A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a Vevő által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyet a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig őriz. A Vevő által begépelt adatok, a termékre a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció banki visszaigazolása, illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést.

A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre. Amennyiben a Szolgáltató angol nyelvű tájékoztatót is alkalmaz a web oldalán, a Felek közötti jogviszonyra a magyar nyelvű szabályok az irányadóak.

 

  1. A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 11.§-szerinti, a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás

A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt az alábbi adatokról:

  • A Szolgáltatás, azaz a termékek és azok részletes leírása megtalálhatók a deneshegybirtok.hu oldalon.
  • A Szolgáltató neve az I. pontban található
  • A vállalkozás székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címe az I. pontban található.
  • A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. pontban megjelölt székhely. A fogyasztó panaszait a Szolgáltató I. pontban megjelölt panaszkezelésre szolgáló elérhetőségein megteheti.
  • A szerződés szerinti termékért, szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás teljes összegét a vásárlási felület „kosár” oldala tartalmazza. Az itt feltüntetett árakon és a szállítási díjon felül a fogyasztónak további költsége nem merülhet fel.
  • A teljesítés feltételei, mint (i) rendelés menete, (ii) vételár és fizetés (számlázás szabályai), (iii) fuvarozás és a szállítási határidő (iv) panaszkezelés

 

  • A rendelés menete:

A Webshopban a kiválasztott terméket a Vevő a Webshop kosarában állíthatja össze. A kosár tartalmának megrendeléséhez a Vevőnek meg kell adnia személyes adatait az alábbiak szerint:

személyes átvétel esetén:

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám

csomagterminálban vagy házhozszállítás esetén:

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Foxpost csomagterminál megnevezése
  • Házhoz szállítási cím

A Vevő további opcionális megjegyzést fűzhet a megrendeléshez, illetve megadhatja az alábbi számlázási adatokat is:

  • Név
  • Cég neve
  • Adószám
  • Székhely

A Szolgáltatót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semmilyen felelősség nem terheli

A fenti kötelező adatok megadásával, valamint az ÁSZF elfogadásával és a megrendelés véglegesítésével a Vevő kijelenti, hogy cselekvőképes nagykorú állampolgár, valamint a jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadja.

A megrendelést a Szolgáltató a Webshopban regisztrált és nem regisztrált Vevőtől is elfogad, azonban csak abban az esetben, ha a Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi, az azonosításához kötelezően szükséges adatmezőt maradéktalanul kitölti.

A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja a Vevő által megadott e-mail-címre. Ez a beérkezési visszaigazolás nem minősül a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a Vevőnek, hogy rendelését az elektronikus rendszer regisztrálta és továbbította a Szolgáltató illetékes munkatársa felé.

Szolgáltató a megrendelés rögzítéséről és a szállítás várható időpontjáról 48 órán belül e-mailben küld tájékoztatást (Visszaigazolás). A rendelés ezen Visszaigazolással válik véglegessé, azaz a Szolgáltató ezen Visszaigazolással – és a fizetési módtól függően a vételárnak a Vevő általi megfizetésével – válik kötelezetté a Termék leszállítására.

 

  • Vételár, fizetési módok:

A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve. A termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

A Webshopban megrendelhető termékek mellett feltüntetett árak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webshopban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és visszaigazolt termék árát nem érinti.

Szolgáltató a következő fizetési módokat alkalmazza:

  • online (bankkártyás) fizetés
  • utánvéttel a csomag átvételekor
  • előre utalással a szolgáltató bankszámlájára a következők szerint:

Jogosult: PlaNET Győr Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.,

Számlaszáma: MKB Bank Zrt. HU96 10300002-10406967-49020013

Ebben az esetben a Vevő köteles az utalás megjegyzés rovatában feltüntetni a megrendelés azonosítóját is, amelyet a visszaigazoló e-mail-ben kap kézhez.

A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

Az online fizetés szabályai:

A bankkártyák vonatkozásában a bankkártyát kibocsátó pénzügyi szolgáltató határozza meg, hogy lehetővé teszi-e az adott bankkártya online fizetésre történő használatát. Az online fizetés elsődleges feltétele, hogy a Vevő fizetésre használni kívánt kártyáját a kártyakibocsátó pénzintézet online fizetési célra is alkalmas kártyaként bocsássa ki, továbbá, hogy a kártya érvényességi ideje fizetés teljesítésekor még ne járjon le. Jelen bekezdésben rögzített feltételek teljeülését az online fizetést megelőzően a kártya elfogadási szolgáltató ellenőrzi és elutasítja azt a kártyát, amely a feltételeknek nem felel meg.

A bankkártyával történő fizetéshez a Vevőnek a kártyabirtokos nevét, bankkártya számát, a bankkártya lejárati dátumát és a bankkártya hátoldalán található CVC kódot kell megadnia.

A Vevő Apple Pay vagy Google Pay applikációval is fizethet akként hogy, a fizetésnél Apple Pay vagy Google Pay-re kattint és megerősíti a fizetést. A Vevő Apple Pay vagy Google Pay használatával Apple Pay vagy Google Pay applikációval tárolt bankkártyájával teljesíti a fizetést.

A Szolgáltató az online fizetés vonatkozásában külön díjat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget nem számít fel, illetve nem állapít meg.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a biztonságos fizetés teljesítése érdekében a Vevő által megadott adatokat a Szolgáltaltató a tranzakció lebonyolítása előtt, alatt és után nem tárolja, ezen adatokat a bankkártya elfogadó kezeli, melyre annak adatvédelmi rendelkezései irányadóak.

A vásárlás és a bankkártya elfogadó rendszerén keresztül történő online fizetés két, teljesen elkülönített rendszerben történik. A Vevő a regisztrációt, a Termék kiválasztását, a megrendelés feladását a Szolgáltató https://deneshegybirtok.hu/index.php/webshop weboldalán teszi meg, az online fizetési tranzakció lebonyolítása a bankkártya elfogadó által biztosított biztonságos weboldalon történik meg. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem szerez tudomást a Vevő fizető eszköz információiról.

A bankkártya elfogadást nyújtó szolgáltató rendszerén keresztül történő online fizetőfelületre történő átirányítással egyidejűleg a Szolgáltató a megrendelés azonosítóját és a megrendelés összegét adja át adatfeldolgozásra.

Fizetés lépései:

1.A Vevő a Szolgáltató www.deneshegybirtok.hu weboldalán a webshop menüpontra kattintva választja ki a Terméket vagy Szolgáltatást, és rögzíti a megrendelést, mely ellenértékét online fizetéssel kívánja kiegyenlíteni.

2.Ezt követően a Szolgáltató weboldaláról Vevő átirányításra kerül a kártyaelfogadó biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a fizetőeszköz adatait szükséges kitöltenie.

3.A fizetőeszköz adatainak megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.

  1. A fizetést követően a Vevő visszairányításra kerül a Szolgáltató weboldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. Amennyiben a Vevő nem kerül visszairányításra a Szolgáltató weboldalára, vagy a Vevő bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a Szolgáltató weboldalára a fizetés sikertelennek minősül.
  2. b) A Vevő a megrendelt Termék ellenértékét a szállításkor a futárszolgálatnak egyenlítheti ki.
  3. c) A Termék személyes átvétele esetében: A Vevő a Termék ellenértékét a Szolgáltató által kijelölt üzlethelységében/ átvételi ponton vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor készpénzben fizetheti meg.

Készpénzes fizetésre kizárólag magyar forintban (HUF) van lehetőség.

A Szolgáltató a Termék tulajdonjogát a Ptk. 6:216.§ (1) bekezdése alapján a teljes vételár maradéktalan megfizetéséig fenntartja.

A Szolgáltató a Rendezvény helyszínén, előzetesen küldött igény alapján kapacitásától függően korlátozott számban lehetőséget biztosíthat személyes belépőjegy vásárlásra.

 

Vevő a vásárlásról a Vevő által megadott számlázási email címre automatikusan kiküldött elektronikus számlát kap, külön kérésre papír alapú számlát kap a megrendelt termékhez csomagolva.

Szolgáltató a vásárlásról, valamint a kapcsolódó szolgáltatásokról elektronikus számlát (a továbbiakban: e-számla) bocsát ki.

A Szolgáltató e-számlát a Vevő által megadott adatok alapján, automatikusan, e-számla szolgáltató (weboldal: https://www.billingo.hu) igénybevételével bocsátja ki.

Az elektronikus számlákat az e-számla szolgáltató a saját székhelyén őrzi.

A Vevő a megrendelés elküldésével kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató a vásárlás vonatkozásában e-számlát állít ki a részére, illetve hozzájárul, hogy a számlázáshoz szükséges adatait (név, lakcím/ székhely, nem természetes személyek esetében adószám) továbbítsa az e-számla szolgáltató részére.

Az e-számlát a Szolgáltató e-mailben küldi el a Vevő által megadott email címre.

Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlásáról kizárólag elektronikus úton kap számlát, az e-számla vonatkozásában a Vevő által megadott adatok az e-számla kibocsátását követően utólag nem módosíthatók.

Az e-számla pdf formátumú dokumentum, amely megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa törvény) és az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény előírásainak. Az e-számla pdf dokumentumolvasó szoftverrel (például: Adobe Reader) megtekinthető, kinyomtatható.

 

  • Fuvarozás és a szállítási határidő:

A szállítási költséget utánvétes fizetés esetén az áru átvételével egyidejűleg kell megfizetni, míg banki átutalás és online fizetés esetén a termék díjával egyidejűleg előre.

Általános szállítási határidő (ha a termék készleten van): 3-5 munkanap.

A kiszállítási díjat a megrendelés pillanatában a kosár tartalmazza. Amennyiben a vásárlás értéke meghaladja az ingyenes szállítási küszöböt, akkor a szállítás ingyenes. Az aktuális ingyenes küszöb a weboldalon fel van tüntetve.

A Vevő a Termék kisszállításával kapcsolatos díjfizetési kötelezettségét kifejezetten elfogadja.

Belépőjegy (szolgálatás): A megvásárolt Belépőjegy rendelkezésre bocsátása a Vevő által megadott e-mail postafiókba a vásárlást követő 1 órán belül megtörténik. A visszaigazoló e-mail maga a Belépőjegy, amelynek kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti és amelyet a Vevőnek hitelt érdemlő módon igazolnia kell a Rendezvényre történő belépéskor.

A Belépőjegy elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vevőt terheli.

 

A Vevő az alábbi szállítási módok közül választhat:

 

Foxpost csomagautomata

Ezen szállítási mód igénybevétele esetén a rendelési folyamat során a Vevő kiválaszthatja, hogy melyik Foxpost csomagautomatát (csomagterminált) szeretné használni a megrendelt termék átvételéhez. A Foxpost csomagterminálok listája a webshopban, illetve itt érhető el: https://foxpost.hu/csomagautomatak

Csomagterminálon keresztüli termék átvétel esetén a Foxpost szállítási időgaranciát nem vállal, a Szolgáltató kizárólag általa a csomag Foxpost automatában történő behelyezés időpontjáért vállal felelősséget. Foxpost csomagterminálon keresztül történő szállítás esetén a szállítás díja függ többek között a csomag súlyától és méretétől.

Foxpost házhoz szállítás
A Webshop felületen a házhoz szállítási igény megjelölése esetén a házhoz szállítási díj (Magyarország területén található cím esetében) kerül felszámításra, melyet a megrendelés végösszege tartalmaz.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ez az összeg egyes esetekben változhat és ezzel kapcsolatban haladéktalanul, de legalább 1 munkanapon belül felveszi Vevővel a kapcsolatot és egyezteti a megrendelt termék Vevő által kért címhelyre szállításának díját és várható időpontját. Vevő a házhoz szállítási díj elfogadásáról külön válasz email-ben nyilatkozik, elfogadó nyilatkozat esetén Vevő megrendelése a Szolgáltató általi kézhezvétel napjával válik érvényessé.

Külföldi kiszállítás esetén Szolgáltató szintén egyedi árat kalkulál, amelyről e-mail-ben tájékoztatja Vevőt. Vevő a házhoz szállítási díj elfogadásáról külön válasz email-ben nyilatkozik, elfogadó nyilatkozat esetén Vevő megrendelése a Szolgáltató általi kézhezvétel napjával válik érvényessé.

 

Ingyenes átvételi pontok
Vevő a megrendelést személyes átvétel esetén szállítási költség nélkül, a Szolgáltató székhelyén, vagy fióktelepén veheti át előre egyeztetett időpontban.

PlaNET Győr Kft.
Székhely: 9026 Győr, Körtöltés u. 11/A.
Fióktelep: 9500 Celldömölk, Árvalányhaj u.5.

Szolgáltató ezúton ad tájékoztatást a Magyar Posta csomagküldési szolgáltatási árairól:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

 

 

  • Panaszkezelés:

Panaszt a következő módok valamelyikén lehet megtenni: a Szolgáltató elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma útján, melyek a jelen ÁSZF I. pontjában találhatók. Vevő a Szolgáltatással kapcsolatos panaszát szóban és írásban is megteheti. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, telefonon tett szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül írásban, érdemben megválaszolja és a Vevőnek megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az elutasítást indokolni és a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Fogyasztónak minősülő Vevő panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint fogyasztóvédelmi hatóságként közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és vármegyei kormányhivatalok, járnak el.

A kormányhivatalok elérhetőségei: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével, teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése.

Fogyasztó az alábbi Békéltető Testületekhez fordulhat:

Békéltető Testület neve Békéltető Testület székhelye Békéltető Testület illetékességi területe Békéltető Testület elérhetőségei
Budapesti Békéltető Testület Budapest Budapest https://bekeltet.bkik.hu/

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest  Pf.  10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Testület Pécs –            Somogy vármegye

–          Baranya vármegye

–          Tolna vármegye

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Elnök: Dr. Gőbölös Réka
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Miskolc –          Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye

–          Heves vármegye

–          Nógrád vármegye

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési cím: 3501 Miskolc  Pf.  376.
Telefonszáma: (46) 501-090
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Szeged –          Békés vármegye

–          Bács-Kiskun vármegye

–          Csongrád-Csanád vármegye

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Elnök: Dr. Horváth Péter Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Székesfehérvár –          Fejér vármegye

–          Komárom-Esztergom vármegye

–          Veszprém vármegye

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Elnök: Dr. Csapó Csilla
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Győr –          Győr-Moson-Sopron vármegye

–          Vas vármegye

–          Zala vármegye

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Debrecen –          Jász-Nagykun-Szolnok vármegye

–          Hajdú-Bihar vármegye

–          Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület Budapest Pest vármegye Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1) 792-7881
Elnök: Dr. Nadrai Géza
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Amennyiben a Vevő nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

 

  • Elállás joga:

Az ÁSZF szerinti Szolgáltatás igénybevétele esetén a Vevőt megilleti a Kormányrendelet 20.§-a szerinti elállási jog.

Vevő a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő a termék igazolt átvételének napjától kezdődik, a Vevő csak sértetlen terméket jogosult visszaküldeni. Nem gyakorolható az elállási jog olyan termék vonatkozásában, mely a Vevő személyéhez kötött (pl. névre, vagy speciális igények szerint címkézett vagy csomagolt termék), illetve melyet a Vevő kifejezett kérésére állítottak elő.

Amennyiben a Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató székhely címére, vagy e-mail címére.

Vevő jogosult   felhasználni a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:

DHB_ELALLASI_NYILATKOZAT_v01.doc

 

A Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha a Vevő eláll a szerződéstől, a Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített ellenszolgáltatást, ideértve a termék árát és annak szállítási költségét. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

Elállás esetén a Vevő köteles a Terméket az elállási nyilatkozat határidőben történő megküldését követően indokolatlan késedelem nélkül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos elállási határidő letelte előtt elküldi a Terméket.

Elállás esetén a Vevőt terheli a visszaszállítás költsége.

Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát az arra vonatkozó határidő elmulasztása esetén, valamint abban az esetben, ha a termék nem sértetlen (kicsomagolt, megbontott) állapotban van.

Szolgáltatót a következő esetekben illeti meg az elállás joga:

  • Vevő az átutalásos fizetési módot választotta, de az átutalás a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül sem érkezik meg a Szolgáltató számlájára.,
  • amennyiben a Vevő a személyes átvételt és utánvétes fizetést választotta, azonban a visszaigazolástól számított 20 napon munkanapon belül sem veszi át a terméket
  • amennyiben a Vevő a megrendeléskor hibás adatokat közöl és ez miatt nem lehet a terméket részére leszállítani.

A Vevő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdése l) pontja alapján az elállási, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, amennyiben a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól, vagy adott időszak alatt vehető igénybe. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (a Rendezvény elmaradása esetének kivételével).

 

  • A kellékszavatosság és jogszavatosság szabályai:

Vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Kellékszavatosság alapján a Vevő kérhet kicserélést, illetve ha annak teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás visszatérítését. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 15 napon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapos elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

A Szolgáltató minden munkanap 09:00-17:00 között telefonos és e-mail elérhetőségei útján áll a Vevő rendelkezésére. A vásárolt termék sértetlenségéről annak átadás-átvételekor köteles a Vevő meggyőződni, utólagos reklamációt a Szolgáltat nem fogad el.

Szavatossági felelősség nem érvényesíthető a következő esetekben:

  • ha a palackban borkő lerakódás látható,
  • ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van,
  • ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a Vevő külsérelmi hibára hivatkozik.

 

Ha a palack kinyitása után ún. “dugóíz” érezhető, vegye fel velünk a kapcsolatot az panasz@deneshegybirtok.hu e-mail címen. „Dugóíz” hiba esete egyedi elbírálás alá esik.

 

  • A Vevő adatai

A Vevőt teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, azon keresztül történő mindennemű vásárlással kapcsolatban. A jelszó tárolásából vagy felhasználónév, jelszó harmadik személy részére történő átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.

A Vevő kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a rendszerben. A Szolgáltató kizárja a felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő károkért.

 

  1. Szerzői jogi szabályok

Szolgáltató kijelenti, hogy a  www.deneshegybirtok.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, melynek eredményeképp  tilos a  www.deneshegybirtok.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A www.deneshegybirtok.hu  weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos a  www.deneshegybirtok.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a  www.deneshegybirtok.hu weboldal vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

A weboldal látogató tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás, azaz szerzői jogsértés esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 100.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.

 

  1. Rendezvényre vonatkozó szabályok

A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek. A Vevő a Belépőjegy megvásárlásával kifejezetten hozzájárul, hogy a Rendezvényen róla kép- és hangfelvétel készítsenek, a Rendezvény látogatója a kép- és hangfelvétel készítéséből fakadóan nem támaszthat a Szolgáltató felé semmilyen igényt. Amennyiben a Rendezvény látogatója a kép-, és hangfelvételen nem kíván szerepelni, akkor azt a Rendezvényre történő belépéskor jeleznie kell a Rendezvény szervezőjének.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy a Rendezvényről kép-, és hangfelvételt nem készíthet.

 

  1. Vegyes és záró rendelkezések

A Szolgáltató jogosult alvállalkozót, adatfeldolgozót igénybe venni, amely közreműködők magatartásáért sajátjaként felel.

A jelen ÁSZF alapján a Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszonyból eredő követelések érvényesítésére a Ptk. 6:22.§(3) bek. alapján hat hónapos elévülési határidő áll a rendelkezésre.

A Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás használatából, igénybevételéből eredően okozott semmilyen közvetett, következményi károkért beleértve, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot, a jó hírnév sérelmét, használati-, adat-, vagy egyéb immateriális veszteségeket. Szolgáltató bizonyított jogellenes károkozása esetén a kártérítési felelősségét a megvásárolt termék értékének erejéig korlátozza.

A Szolgáltatóra nem vonatkozik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.

 

A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezése során a magyar jog, különösen a Ptk., rendelkezései az irányadóak.